Jelikož se naše rodina již spoustu let zabývá parkováním u Letiště Praha, je u nás zcela běžné, že všichni z rodiny umíme jezdit všemi auty z našeho vozového parku. Nezáleží na tom, jestli je to žena nebo muž, prostě musí mít zkušenost a být schopen řídit kdykoli jedno z našich aut (Volksvagen Caddy, Ford Transit nebo Volkswagen Transporter). Také každý musí znát používané zkratky i objížďky přímo na pražské letiště, abyste byli u svých odletů včas.
Zpoždění letů a odbavení
Bohužel není možné spoléhat se na dochvilnost a přesnost letů, ani čas odbavení zavazadel. Jistě to znáte sami, že někdy jste odbaveni na letišti během půlhodinky a někdy je to opravdu nekonečné a na své kufry čekáte i přes hodinu času.
Už ani nevím přesněji, kdy se tento příběh, který mi utkvěl v paměti, stal. Měli jsme více zákazníků z jednoho letu a držíme tedy službu ve dvou. Jelikož jsem právě přivezla na parkoviště vícečetnou rodinku, zůstávám řidičkou Transporteru.
A už vyrážíme společně na letiště
Čekáme na další odbavení letu a zavolání. Tu náhle zadrnčí telefon - vše domluveno a naskočíme do připravených aut a uháníme na pražské letiště. Manžel tedy zůstává jako řidič Caddyho. Proč si auta měnit?
Po příjezdu na parkoviště u terminálů letiště vyzvedáváme rodiny, rozdělujeme si je do aut, pomáháme s kufry a děti usazujeme do dětských autosedaček a už odjíždíme zpět na naše parkoviště.
Já tedy jako žena Transporterem a manžel jako muž menším Caddy…
Popojíždíme k výjezdu z parkoviště, jedna závora se zvedá a po ní druhá a „adié“ letiště.
A tu se ozve ze zadního sedadla: „A to je u vás normální, že pán jede s Caddy a vy Transportérem?“ Ano je, prostě to tak vyšlo :)